2008/04/17

Ett badrum utan ankor?

Ibland blir jag bara så trött på bebissaker...
Badrummet har varit invaderat av ankor i gult, blått och rött de senaste månaderna. Varje dag har jag stört mig på dessa ankor som har legat i hyllan (därefter trillat ner på golvet), på badkarskanten (därefter trillat ner på golvet), på pallen (därefter trillat ner på golvet), i handfatet (därefter kastats ner på golvet) eller vart maken behagat lägga dem efter avslutat bebisbad, men nu är det slut på det. Dotterns badleksaker har fått en förvaring i modellen sjömanssäck som är snygg och praktisk!

Det enda som behövdes för att göra den var: en vit panellängd i bomull som var för kort för mina fönster, en tallrik som mall till botten, sax, nål, tråd, ett tunt sidenband, en vit pärla och 3 stycken av mina änglatryck (som finns ute på Tradera just nu i olika storlekar) och en stunds lugn och ro i fåtöljen när dotter och make gått och lagt sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! jag u ndrar lite hur man stryker på dessa tryck..jag ropade just in ett från tradera :) Tack på förhand.
jordgubbsgott@hotmail.com

Rhodin sa...

Hej Anonym!
Jag skickar ALLTID med utförliga beskrivningar om hur man skall gå till väga när man trycker mina bilder, jag kan dock inte svara på vilken teknik som andra personer använder till sina tryck. Om det är en seriös säljare du köpt av skickar denna nog med dig en beskrivning.
Mvh Terese